29 de diciembre de 2014

Happy New Year 2015 Feliz año 2015







I am pleased to address to you to greet and take the opportunity to deeply thank your company throughout this year.

Your support makes me a better person each day and increase my commitment to the dissemination of information materials on mental health.

My family and myself warmly wish you a very happy and successful 2015
 
Again I reiterate my deep appreciation.
Teraiza
 

Me complace dirigirme hacia ustedes para saludarlos y aprovechar la oportunidad para agradecerles profundamente su compañía durante todo este año. 

Su apoyo me hace cada día mejor persona y aumenta mi compromiso en la difusión del material informativo sobre salud mental.

Mi familia y mi persona les deseamos afectuosamente un muy feliz y exitoso año 2015
 
Nuevamente les reitero mi profundo agradecimiento.

Teraiza